×

Reklamacje

Jak zareklamować produkt w eLenovo.pl?

Czas na zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji to zwykle 2 lata, chyba że w karcie gwarancyjnej produktu określono inaczej.

Reklamacje

Jak zareklamować produkt w eLenovo.pl?

Czas na zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji to zwykle 2 lata, chyba że w karcie gwarancyjnej produktu określono inaczej.

Reklamacja u producenta

Jeżeli produkt nie działa prawidłowo, możesz zgłosić reklamację u producenta. Jest to najszybsza metoda uzyskania pomocy, ponieważ w niej nie pośredniczymy.

Zanim zgłosisz reklamację produktu, skontaktuj się z serwisem producenta. Możliwe, że Twój problem uda się rozwiązać zdalnie.

Reklamacja w sklepie eLenovo.pl

Będziemy pośredniczyć w zgłoszeniu Twojego produktu w serwisie producenta. Możemy zgłosić usterkę Twojego produktu do producenta, ale wydłuży to czas, w którym otrzymasz pomoc.

Zgłoś reklamację

Kiedy przyjmiemy Twoją reklamację, wyślemy Ci wiadomość e-mailem. Podamy w niej Twój numer zgłoszenia oraz instrukcję, co zrobić dalej.

Nadaj paczkę

Masz na to 14 dni. Przygotuj odpowiednio paczkę i nadaj przesyłkę kurierem. Informację o przygotowaniu przesyłki znajdziesz poniżej w dziale FAQ.

Informacja

Gdy dostaniemy Twoją przesyłkę, poinformujemy Cię o tym mejlowo. O dalszym przebiegu reklamacji będziemy Cię informować na bieżąco.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy nie płacę za przesyłkę produktu, który reklamuję?

Produkt odsyłasz za darmo, jeżeli zgłaszasz:

  • reklamację dla produktu objętego gwarancją Lenovo – w wiadomości mejlowej wyślemy Ci instrukcję, jak zamówić bezpłatnego kuriera;
  • rękojmię lub niezgodność towaru z umową – zamówimy dla Ciebie kuriera w Twoim imieniu.

Wyjątkiem jest sytuacja, w której możesz, ale nie korzystasz z gwarancji producenta. Wtedy odsyłasz produkt do nas na własny koszt, a my pośredniczymy w reklamacji.

Jak przygotować produkt do reklamacji wysyłkowo?

Jeśli chcesz zareklamować urządzenie, które jest chronione hasłem – podaj je nam lub usuń. Wyłącz funkcje, które blokują dostęp do sprzętu. Jeśli tego nie zrobisz, nie będziemy mogli zająć się Twoim zgłoszeniem.

Zapakuj do paczki:

  • produkt, który reklamujesz, najlepiej w oryginalnym opakowaniu;
  • wszystkie akcesoria, które były w zestawie;
  • oryginał paragonu – jeśli wydaliśmy Ci go w naszym sklepie;
  • oryginalną kartę gwarancyjną – jeśli była dołączona do produktu;
  • dowód rozszerzenia gwarancji – jeśli była wykupiona;

Odpowiednio zapakuj paczkę

Najlepiej odeślij produkt zapakowany tak samo, jak wysłaliśmy go do Ciebie. Jeżeli nie masz, oryginalnego opakowania transportowego, odeślij produkt w dowolnym kartonie. Zadbaj, aby produkt nie przemieszczał się w trakcie transportu. Pudełko możesz wyłożyć folią bąbelkową lub makulaturą – upewnij się tylko, że w makulaturze nie ma Twoich wrażliwych danych. Jeśli wysyłasz zwrot w oryginalnym opakowaniu transportowym – przekreśl starą etykietę transportową lub ją usuń,  żeby nie wprowadziła w błąd przewoźnika. Na paczce zapisz w widocznym miejscu swój numer zgłoszenia. Podamy Ci go po zgłoszeniu reklamacj.