×
Informacje o urządzeniu
{{ productInfo.productName }}
Numer seryjny (serial number): {{ productInfo.serialNumber }}
Numer części (part number): {{ productInfo.partNumber }}

Status gwarancji: aktywnanieaktywna
Data zakupu: {{ moment(productInfo.purchasedDate).format('YYYY-MM-DD') }} Data zakupu się nie zgadza?
Maksymalna data wsparcia: {{ moment(productInfo.purchasedDate).add(5, 'years').subtract(1,'days').format('YYYY-MM-DD') }} Co to oznacza?
Status gwarancji i usług:
{{ warranty.Name }} (ważne do {{ moment(warranty.End).format('YYYY-MM-DD') }})
Dostępne usługi pogwarancyjne:
Niedługo upływa status gwarancji Twojego urządzenia. Możesz już teraz zakupić usługi pogwarancyjne, które będą automatycznie aktywowane od razu po upłynięciu aktualnych usług.

{{ serviceGroup.name }}

Dostępne opcje:

** najniższa cena w ciągu 30 dni
Dostępne usługi gwarancyjne:

{{ serviceGroup.name }}

Dostępne opcje:

** najniższa cena w ciągu 30 dni
Twoje urządzenie posiada nietypową konfigurację lub brak informacji o jego aktualnym statusie gwarancji.
Aby zakupić usługi Lenovo dla Twojego urządzenia, skontaktuj się z nami na adres kontakt@elenovo.pl.

Porównanie gwarancji dla produktów biznesowych

Serie ThinkPad, ThinkBook, V, ThinkCentre, ThinkEdge, ThinkStation, ThinkSystem
KORZYŚCI Basic Depot Support Basic Onsite Support Premier Support Premier Support Plus
Pomoc w naprawie zepsutego sprzętu
Zaawansowana pomoc techniczna 24/7/365 - -
Serwis na miejscu u klienta w następnym dniu roboczym i priorytetowa wysyłka części - -
Usługa ochrony przed przypadkowym uszkodzeniem (Accidental Damage Protection - ADP) obejmuje wypadki których nie pokrywa gwarancja na sprzęt, takie jak zalanie, upuszczenie, przepięcie elektryczne lub uszkodzenie ekranu - - -
Usługa Keep Your Drive (KYD) pozwala klientowi zachować dysk twardy w razie awarii sprzętu - - -
Gwarancja na wbudowaną baterię (Sealed Battery - SBTY) - maks. 3 lata. - - -
Usługa międzynarodowego dostępu do serwisu (International Service Entitlement - ISE) rozszerza gwarancje ADP, KYD i SBTY na inne kraje - - -

Porównanie gwarancji dla produktów konsumenckich

Serie Lenovo, IdeaPad, Legion, Yoga, LOQ
KORZYŚCI Standard Support Lenovo Premium Care Lenovo Premium Care Plus
Pomoc przez telefon, chat i email w godzinach pracy biura 24/7 24/7
Zaawansowana pomoc techniczna -
Wsparcie na miejscu u klienta1 -
Wsparcie sprzętowe i programowe -
Coroczna kontrola kondycji sprzętu1 -
Usługa ochrony przed przypadkowym uszkodzeniem (Accidental Damage Protection - ADP) obejmuje wypadki których nie pokrywa gwarancja na sprzęt, takie jak zalanie, upuszczenie, przepięcie elektryczne lub uszkodzenie ekranu2,5 - -
Zautomatyzowane usuwanie wirusów i programów malware3 - -
Zautomatyzowana kontrola wydajności3 - -
Dostęp do priorytetowych napraw i wsparcia - -
Pomoc w migracji danych3 - -
Gwarancja na wbudowaną baterię4,5 - -
1 usługa niedostępna dla Chromebooków i Tabletów Lenovo z Androidem
2 usługa niedostępna dla komputerów Desktop.
3 usługa dostępna dla komputerów z systemem Windows
4 usługa tylko dla produktów z wbudowanym akumulatorem, niedostępna dla komputerów Desktop i Tabletów
5 brak dodatkowych opłat za naprawę lub wymianę baterii
FAQ - Najczęstsze pytania

W celu aktualizacji daty zakupu produktu należy wejść na stronę: https://support.lenovo.com/pl/pl/servicerequest?ProblemType=/warranty a następnie wybrać typ żądania: Warranty / Regisstration / Update Purchase Date i postępować wg kolejnych kroków, wypełniając odpowiednie dane.

Wprowadzone zmiany mogą nie być widoczne od razu w systemie. Aktualizacja danych może zająć do 2 dni roboczych.

Aktualizacja daty zakupu

W celu aktualizacji daty zakupu produktu należy wejść na stronę: https://support.lenovo.com/pl/pl/servicerequest?ProblemType=/warranty a następnie wybrać typ żądania: Warranty / Regisstration / Update Purchase Date i postępować wg kolejnych kroków, wypełniając odpowiednie dane.

Wprowadzone zmiany mogą nie być widoczne od razu w systemie. Aktualizacja danych może zająć do 2 dni roboczych.

Usługę ADP - Accidental Damage Protection - chroniącą sprzęt przed nieoczekiwanymi zdarzeniami takimi jak przepięcia, zalanie, obicie czy uszkodzenie ekranu należy dokupić do 30 dni od daty zakupu sprzętu.

UWAGA!

Dokonując zakupu potwierdzasz, że przeczytałeś(-aś), zrozumiałeś(-aś) i akceptujesz Regulamin usługi i warunki zakupów.

  • Firma wystawiająca fakturę jest zarejestrowana w Polsce i wystawia fakturę podlegającą polskiemu prawu
  • Warunek konieczny. Po dokonaniu zakupu usługi lub grupy usług i otrzymaniu „klucza usługi” (kluczy usługi) warunkiem rozpoczęcia umowy o świadczenie określonych usług jest rejestracja otrzymanego „klucza usługi” na stronie www https://support.lenovo.com/
  • Oświadczam, że wskazany numer seryjny (Serial Number) dotyczy sprzętu dla którego dokupowane są usługi. W przypadku podania nieprawidłowych danych zakupione usługi mogą być niedopasowane i mogą nie działać, a zwrot „klucza usługi” może być utrudniony albo niemożliwy
  • Usługa rozszerzenia gwarancji jest liczona od daty pierwotnego zakupu produktu. Są to pakiety rozszerzające gwarancje maksymalnie do 5 lat a nie o 5 lat.

* podany jest przewidywany termin aktywności usługi; ze względu na różnice systemowe docelowy termin po aktywacji usługi w Lenovo może różnić się o kilka dni.