×

Konfigurator usług Lenovo

Znajdź usługi dla swojego sprzętu

Aby sprawdzić, jakie są dostępne usługi Lenovo dla Twojego sprzętu, podaj jego numer seryjny. Podanie tego numeru jest wymagane w celu weryfikacji aktualnie posiadanych usług oraz daty zakupu sprzętu.

Gdzie znaleźć numer seryjny?

Z laptopami Lenovo masz dostęp do wyjątkowych usług, które zabezpieczą Twój sprzęt i podniosą komfort użytkowania. Nasza oferta obejmuje usługi takie jak ADP, rozszerzenie gwarancji (carry-in oraz onsite), Premium Care, Premier Support i wiele innych, zapewniając Ci pełen spokój i wydajność. Dzięki nim Twój Lenovo staje się nie tylko laptopem, ale także gwarancją spokojnego korzystania z technologii.

Informacje o urządzeniu

{{ productInfo.productName }}

Numer seryjny (serial number): {{ productInfo.serialNumber }}
Numer części (part number): {{ productInfo.partNumber }}

Status gwarancji: aktywnanieaktywna

Data zakupu: {{ moment(productInfo.purchasedDate).format('YYYY-MM-DD') }} Data zakupu się nie zgadza?

Maksymalna data wsparcia: {{ moment(productInfo.purchasedDate).add(5, 'years').subtract(1,'days').format('YYYY-MM-DD') }}


Status gwarancji i usług:

{{ warranty.Name }} (ważne do {{ moment(warranty.End).format('YYYY-MM-DD') }})

Dostępne usługi pogwarancyjne:

Niedługo upływa status gwarancji Twojego urządzenia. Możesz już teraz zakupić usługi pogwarancyjne, które będą automatycznie aktywowane od razu po upłynięciu aktualnych usług.

{{ serviceGroup.name }}

Dostępne opcje:

** najniższa cena w ciągu 30 dni

Dostępne usługi gwarancyjne:

{{ serviceGroup.name }}

Dostępne opcje:

** najniższa cena w ciągu 30 dni
Twoje urządzenie posiada nietypową konfigurację lub brak informacji o jego aktualnym statusie gwarancji.
Aby zakupić usługi Lenovo dla Twojego urządzenia, skontaktuj się z nami na adres kontakt@elenovo.pl.
  • Zalanie
  • Upuszczenie, obicie i uszkodzenie strukturalne
  • Przepięcie elektryczne
  • Uszkodzenie zintegrowanego ekranu LCD
Bez względu na to, jak ostrożnie obchodzisz się z laptopem, wypadków nie da się uniknąć. Niezależnie od tego, czy jest to przepięcie elektryczne, czy upadek, usługa Lenovo ADP / ADP One zapewnia Ci ochronę sprzętu przed uszkodzeniami mechanicznymi.
* Lenovo Accidental Damage Protection nie obejmuje: uszkodzeń kosmetycznych (zadrapań, gnieceń lub pęknięć, które nie wpływają na funkcjonalność produktu lub integralność strukturalną); utraty lub uszkodzeń sprzętu spowodowanych użytkowaniem go poza normalnymi warunkami pracy; utraty danych lub przerwy w działalności; umyślnych uszkodzeń i niewłaściwego użycia; usunięcia lub modyfikacji części/ akcesoriów; kradzieży; uszkodzeń od ognia; uszkodzeń urządzeń peryferyjnych lub produktów innych firm (nawet jeśli są sprzedawane przez Lenovo). Poza standardową usługą Accidental Damage Protection (ADP) wyróżniamy jeszcze wariant ADP One, którego zakres jest tożsamy z klasyczną usługą ADP, jednakże naprawa w wyniku uszkodzenia odbywa się wyłącznie jeden raz w okresie jej obowiązywania.
Usługę ADP i ADP ONE możesz dokupić do swojego urządzenia maksymalnie w ciągu 30 dni od daty zakupu notebooka/daty na fakturze/paragonie.

  • Doświadczeni konsultanci i priorytetowa pomoc
  • Wizyta serwisanta w twoim domu lub firmie
  • Kontrola kondycji urządzenia (raz do roku)
Oferujemy bezpłatną infolinię, gdzie nasi eksperci, czekają na Twój telefon, by udzielić Ci niezbędnego wsparcia.
Jeśli masz pytania, jak skonfigurować połączenie Wi-Fi, urządzenia peryferyjne czy pocztę e-mail, skorzystaj z usługi Lenovo Premium Care. Dzięki tej usłudze, świadczonej przez profesjonalistów w branży, zapewnimy Ci sprawne rozwiązanie, abyś w pełni mógł korzystać ze swojego nowego urządzenia.

  • Diagnostyka zdalna lub w punkcie serwisowym
  • Wizyta technika pod Twoim adresem (rozszerzenie gwarancji on-site)
  • Wydłużony okres gwarancji
Rozszerzenie gwarancji ma na celu zwiększenie poziomu ochrony oraz wydłużenie podstawowej gwarancji. Usługi są dostępne na okres do 4 lat od daty sprzedaży urządzenia i obejmują zróżnicowany zakres pokrycia.
W zależności od modelu maszyny dostępne są warianty Depot lub On-site. W zależności od referencji możesz zdecydować się na usługi świadczone zdalnie bądź w punktach serwisowych lub On-site, w razie konieczności zapewniające wizytę serwisanta pod wskazanym przez Ciebie adresem. Rozszerz gwarancję zakupionego przez Ciebie sprzętu, dostosowując ją do swoich potrzeb i uniknij nieplanowanych wydatków spowodowanych nieoczekiwanymi naprawami.
Accidental Damage Protection
Lenovo
Accidental Damage Protection (ADP/ADP One)

Ochrona przed przypadkowymi uszkodzeniami Lenovo chroni Twój sprzęt przed nieoczekiwanymi zdarzeniami. Jeśli Twój komputer spadnie z biurka, jeśli wylejesz kawę na klawiaturę, jeśli Twoje dziecko rzuci notebookiem – z ADP jesteś bezpieczny. Naprawimy go bez dodatkowych kosztów za pośrednictwem naszej globalnej sieci serwisów naprawczych. Jeśli nie zostanie uszkodzony w sposób uniemożliwiający naprawę, komputer zostanie przywrócony do stanu sprzed zdarzenia i zwrócony użytkownikowi, a jeśli naprawa nie będzie możliwa, całe urządzenie zostanie wymienione bez dodatkowych opłat. Usługa obejmuje naprawę w wyniku przypadkowych upadków, zalania, uderzenia i uszkodzenia konstrukcji, powstałych w normalnych warunkach pracy lub obsługi, w tym przepięcia elektryczne i uszkodzenia zintegrowanego ekranu LCD. Jeśli urządzenie ma dodatkowo wykupiony serwis onsite, kwalifikuje się on do naprawy w ramach ADP w miejscu użytkowania. Accidental Damage Protection One (ADP One) obejmuje ten sam zakres napraw co ADP, ale w tym przypadku naprawa może odbyć się tylko 1 raz w trakcie aktywnej usługi.

Usługę ADP i ADP ONE możesz dokupić do swojego urządzenia maksymalnie w ciągu 30 dni od daty zakupu notebooka/daty na fakturze/paragonie.

Korzyści:

  • stały i przewidywalny koszt serwisu, dużo niższy od kosztów naprawy,
  • działy IT nie muszą magazynować zapasowych części, aby naprawiać uszkodzone komputery
  • kompleksowe narzędzia diagnostyczne Lenovo mogą identyfikować ukryte uszkodzenia, które mogły jeszcze się nie ujawnić
  • minimalizacja przestojów i maksymalizacja komfortu pracy

Rozszerzenie Standardowej gwarancji
Lenovo
Rozszerzenie Standardowej gwarancji

W zależności od rodzaju i serii danego urządzenia jest ono objęte 2 lub 3 letnią gwarancją producenta.

Zachęcamy do zakupu rozszerzenia tego serwisu nawet do 4 lat, aby spokojnie móc cieszyć się swoim urządzeniem przed dłuższy czas, bez obaw narażania się na nieplanowane koszty naprawy. W zależności od produktu i Państwa potrzeb, dostępne rozszerzenia gwarancyjne, które obejmują naprawy urządzenia w serwisie, jak również warianty on-site zawierające w pakiecie opcję naprawy urządzenia w miejscu jego użytkowania, w biurze czy w domu klienta.


Gwarancja On-site
Lenovo
Gwarancja On-site

Lenovo Onsite Service to niedrogie rozwiązanie, które zapewnia szybką naprawę w miejscu użytkowania sprzętu. Jeśli na Twoim urządzeniu pojawi się jakakolwiek awaria, po prostu zadzwoń do serwisu Lenovo i poczekaj na szybką reakcję. Lenovo przeprowadzi wstępne określenie problemu zdalnie. Jeśli problem wymaga rozwiązania przez technika, przyjedzie on z nowymi częściami do miejsca, w którym pracuje Twój komputer, tak szybko, jak to możliwe. Następnie komputer zostanie naprawiony i może wrócić do pracy. Proces jest bardzo szybki i bezproblemowy.

Korzyści:

  • Skrócenie przestojów, maksymalizacja produktywności i dostępności sprzętu,
  • Szybki dostęp do pomocy technicznej przez telefon/online,
  • Oszczędność zasobów dzięki wsparciu Lenovo w celu szybkiego rozwiązania problemów.

Premier Support
Lenovo
Premier Support

Lenovo Premier Support zapewnia dedykowane, zaawansowane rozwiązywanie problemów na najwyższym poziomie oraz kompleksowe zarządzanie procesem naprawy.

Korzyści:

  • Bezproblemowe, zaawansowane wsparcie techniczne dostępne 24 × 7 × 365,
  • Dostęp do wsparcia online i Call Center w celu rozwiązywania podstawowych problemów technicznych,
  • Kompleksowe wsparcie dla sprzętu i oprogramowania dostarczonego przez Lenovo,
  • Uproszczone całościowe zarządzanie sprawami z jednym punktem kontaktowym,
  • Proaktywne zarządzanie relacjami i eskalacja napraw dzięki dedykowanym opiekunom,
  • Usługa VIP z priorytetami robocizny i części w porównaniu z innymi rodzajami usług.

Premier Support Plus
Lenovo
Premier Support Plus

Usługa Premier Support Plus poprawia doświadczenia użytkowników, dzięki bezpośredniemu kontaktowi z konsultantami technicznymi Lenovo, zwiększając wydajność pracy Twoich informatyków i dając im możliwość radzenia sobie z wyzwaniami w elastyczny sposób. To bezproblemowe, niezawodne i powtarzalne wsparcie informatyczne, które działa skutecznie za każdym razem, ograniczając przestoje w pracy, aby zmaksymalizować produktywność użytkownika końcowego.

Korzyści:

  • Proaktywne, predykcyjne wykrywanie usterek, tworzenie zgłoszeń i wysyłanie powiadomień,
  • Usługa ochrony przed przypadkowym uszkodzeniem (Accidental Damage Protection - ADP) - obejmuje wypadki, których nie pokrywa standardowa gwarancja na sprzęt
  • Usluga Keep Your Drive (KYD) pozwala klientowi zachować dysk twardy w razie awarii sprzętu
  • Usługa międzynarodowego dostępu do serwisu (International Service Entitlement - ISE) rozszerza usługi ADP, KYD i SBTY na inne kraje

Keep Your Drive
Lenovo
Keep Your Drive

Zachowaj swój dysk, aby zarządzać danymi biznesowymi na własnych warunkach Twój dysk jest zawsze tam, gdzie chcesz by był. Jeśli Twoje urządzenie wymaga naprawy, jeśli Twój dysk twardy jest uszkodzony - nie musisz go nikomu odsyłać ani oddawać. Po prostu go zachowaj, a Lenovo dostarczy Ci nowy. Tym samym masz pewność, że wszystkie dane są bezpieczne i nikt nie będzie miał do nich dostępu.

Korzyści:

  • Przewidywalne koszty początkowe w porównaniu ze znalezieniem budżetu w przypadku awarii dysku,
  • Zgodność z ustawą o ochronie danych osobowych (RODO), dane pozostają bezpieczne,
  • Ochrona trwa przez okres gwarancji urządzenia, nawet jeśli dysk twardy został wymieniony,
  • KYD obejmuje wiele dysków w urządzeniu i wiele przypadków awarii.

Sealed Battery
Lenovo
Sealed Battery

Przedłuż roczną, podstawową gwarancję na baterię do 2, 3, a w niektórych przypadkach nawet do 4 lat. (opcja dostępna z rozszerzeniem gwarancji). Niski koszt początkowy zapewnia znaczne oszczędności w porównaniu z koniecznością wymiany baterii. Sealed battery to mniej kłopotów i mniej frustracji związanej z nieplanowanymi wydatkami.

Korzyści:

  • Niski koszt początkowy jest znacznie mniejszy niż w przypadku wymiany baterii nieobjętej serwisem,
  • Zapobiega nieoczekiwanym kosztom naprawy,
  • W połączeniu z serwisem u klienta rozszerzona gwarancja na baterię pozwoli uniknąć przestoju i kłopotów związanych z niedostępnością urządzenia,
  • Pewna, skuteczna i wydajna wymiana na oryginalną baterie przez certyfikowanego technika Lenovo.

CO2 Offset
Lenovo
CO2 Offset

Zrównoważony rozwój i zmniejszenie globalnego śladu węglowego działalności to najwyższy priorytet dla nas wszystkich. Lenovo CO2 Offset Service wspiera kilka różnych inicjatyw, które obejmują między innymi nowe lub rozbudowę istniejących projektów, wiatraki, ogniwa słoneczne i energię z biomasy. Kupując tę nisko-kosztową usługę, dodajesz swoją cegiełkę do jednej z instytucji, które pomagają zredukować ślad węglowy powstały podczas całego procesu produkcji Twojego urządzenia i cyklu jego użytkowania.

Wybierz opcje kompensacji CO2 (zintegrowana z numerem seryjnym) podczas zamawiania kwalifikujących się urządzeń. Gdy urządzenia zostaną wysłane, Lenovo raportuje ten fakt do wybranej fundacji, a ta finalizuje transakcję i wydaje unikalny certyfikat z konkretnym numerem seryjnym sprzętu, który Lenovo dostarcza Twojej organizacji.

Korzyści:

  • Lenovo oferuje bezproblemowy, niewymagający dodatkowego wysiłku proces zmniejszający wpływ firmy na środowisko,
  • Usługi kompensacji CO2 zawarte w transakcji dotyczącej sprzętu są łatwe do wdrożenia,
  • CO2 Offset oferuje dostosowane podejście do kompensacji CO2, bezpośrednio powiązane z zakupionymi produktami,
  • Certyfikat poświadczający zaangażowanie Twojej organizacji w działania proekologiczne.

Nie zgadza Ci się data startu gwarancji?

W przypadku, gdy podana data zakupu urządzenia jest niezgodna z rzeczywistością, prosimy o wypełnienie zgłoszenia na stronie www.lenovo.com/registrationsupport wybierając jako typ żądania opcję "Warranty / Registration / Update Purchase Date". Do wysyłanego zgłoszenia będzie potrzebne dołączenie dowodu zakupu urządzenia. Po wysłaniu zgłoszenia w ciągu kilku dni roboczych informacja powinna zostać zaktualizowana w systemie.

UWAGA!

Dokonując zakupu potwierdzasz, że przeczytałeś(-aś), zrozumiałeś(-aś) i akceptujesz Regulamin usługi i warunki zakupów.

  • Firma wystawiająca fakturę jest zarejestrowana w Polsce i wystawia fakturę podlegającą polskiemu prawu
  • Warunek konieczny. Po dokonaniu zakupu usługi lub grupy usług i otrzymaniu „klucza usługi” (kluczy usługi) warunkiem rozpoczęcia umowy o świadczenie określonych usług jest rejestracja otrzymanego „klucza usługi” na stronie www https://support.lenovo.com/
  • Oświadczam, że wskazany numer seryjny (Serial Number) dotyczy sprzętu dla którego dokupowane są usługi. W przypadku podania nieprawidłowych danych zakupione usługi mogą być niedopasowane i mogą nie działać, a zwrot „klucza usługi” może być utrudniony albo niemożliwy
  • Usługa rozszerzenia gwarancji jest liczona od daty pierwotnego zakupu produktu. Są to pakiety rozszerzające gwarancje maksymalnie do 5 lat a nie o 5 lat.

* podany jest przewidywany termin aktywności usługi; ze względu na różnice systemowe docelowy termin po aktywacji usługi w Lenovo może różnić się o kilka dni.

Produkt dodany do porównania