Znajdź usługi dla swojego sprzętu
Aby sprawdzić, jakie są dostępne usługi Lenovo dla Twojego sprzętu, podaj jego numer seryjny. Podanie tego numeru jest wymagane w celu weryfikacji aktualnie posiadanych usług oraz daty zakupu sprzętu.
Numer części (part number): {{ productInfo.partNumber }}
Aby zakupić usługi Lenovo dla Twojego urządzenia, skontaktuj się z nami na adres kontakt@elenovo.pl.
Porównanie gwarancji dla produktów biznesowych
KORZYŚCI | Basic Depot Support | Basic Onsite Support | Premier Support | Premier Support Plus |
---|---|---|---|---|
Pomoc w naprawie zepsutego sprzętu | ||||
Zaawansowana pomoc techniczna 24/7/365 | - | - | ||
Serwis na miejscu u klienta w następnym dniu roboczym i priorytetowa wysyłka części | - | - | ||
Usługa ochrony przed przypadkowym uszkodzeniem (Accidental Damage Protection - ADP) obejmuje wypadki których nie pokrywa gwarancja na sprzęt, takie jak zalanie, upuszczenie, przepięcie elektryczne lub uszkodzenie ekranu | - | - | - | |
Usługa Keep Your Drive (KYD) pozwala klientowi zachować dysk twardy w razie awarii sprzętu | - | - | - | |
Gwarancja na wbudowaną baterię (Sealed Battery - SBTY) - maks. 3 lata. | - | - | - | |
Usługa międzynarodowego dostępu do serwisu (International Service Entitlement - ISE) rozszerza gwarancje ADP, KYD i SBTY na inne kraje | - | - | - |
Porównanie gwarancji dla produktów konsumenckich
KORZYŚCI | Standard Support | Lenovo Premium Care | Lenovo Premium Care Plus |
---|---|---|---|
Pomoc przez telefon, chat i email | w godzinach pracy biura | 24/7 | 24/7 |
Zaawansowana pomoc techniczna | - | ||
Wsparcie na miejscu u klienta1 | - | ||
Wsparcie sprzętowe i programowe | - | ||
Coroczna kontrola kondycji sprzętu1 | - | ||
Usługa ochrony przed przypadkowym uszkodzeniem (Accidental Damage Protection - ADP) obejmuje wypadki których nie pokrywa gwarancja na sprzęt, takie jak zalanie, upuszczenie, przepięcie elektryczne lub uszkodzenie ekranu2,5 | - | - | |
Zautomatyzowane usuwanie wirusów i programów malware3 | - | - | |
Zautomatyzowana kontrola wydajności3 | - | - | |
Dostęp do priorytetowych napraw i wsparcia | - | - | |
Pomoc w migracji danych3 | - | - | |
Gwarancja na wbudowaną baterię4,5 | - | - | |
1 usługa niedostępna dla Chromebooków i Tabletów Lenovo z Androidem 2 usługa niedostępna dla komputerów Desktop. 3 usługa dostępna dla komputerów z systemem Windows 4 usługa tylko dla produktów z wbudowanym akumulatorem, niedostępna dla komputerów Desktop i Tabletów 5 brak dodatkowych opłat za naprawę lub wymianę baterii |
W celu aktualizacji daty zakupu produktu należy wejść na stronę: https://support.lenovo.com/pl/pl/servicerequest?ProblemType=/warranty a następnie wybrać typ żądania: Warranty / Regisstration / Update Purchase Date i postępować wg kolejnych kroków, wypełniając odpowiednie dane.
Wprowadzone zmiany mogą nie być widoczne od razu w systemie. Aktualizacja danych może zająć do 2 dni roboczych.
W celu aktualizacji daty zakupu produktu należy wejść na stronę: https://support.lenovo.com/pl/pl/servicerequest?ProblemType=/warranty a następnie wybrać typ żądania: Warranty / Regisstration / Update Purchase Date i postępować wg kolejnych kroków, wypełniając odpowiednie dane.
Wprowadzone zmiany mogą nie być widoczne od razu w systemie. Aktualizacja danych może zająć do 2 dni roboczych.
Usługę ADP - Accidental Damage Protection - chroniącą sprzęt przed nieoczekiwanymi zdarzeniami takimi jak przepięcia, zalanie, obicie czy uszkodzenie ekranu należy dokupić do 30 dni od daty zakupu sprzętu.
UWAGA!
Dokonując zakupu potwierdzasz, że przeczytałeś(-aś), zrozumiałeś(-aś) i akceptujesz Regulamin usługi i warunki zakupów.
- Firma wystawiająca fakturę jest zarejestrowana w Polsce i wystawia fakturę podlegającą polskiemu prawu
- Warunek konieczny. Po dokonaniu zakupu usługi lub grupy usług i otrzymaniu „klucza usługi” (kluczy usługi) warunkiem rozpoczęcia umowy o świadczenie określonych usług jest rejestracja otrzymanego „klucza usługi” na stronie www https://support.lenovo.com/
- Oświadczam, że wskazany numer seryjny (Serial Number) dotyczy sprzętu dla którego dokupowane są usługi. W przypadku podania nieprawidłowych danych zakupione usługi mogą być niedopasowane i mogą nie działać, a zwrot „klucza usługi” może być utrudniony albo niemożliwy
- Usługa rozszerzenia gwarancji jest liczona od daty pierwotnego zakupu produktu. Są to pakiety rozszerzające gwarancje maksymalnie do 5 lat a nie o 5 lat.
* podany jest przewidywany termin aktywności usługi; ze względu na różnice systemowe docelowy termin po aktywacji usługi w Lenovo może różnić się o kilka dni.