×
Lenovo - Rozszerzenie gwarancji

Lenovo - Rozszerzenie gwarancji

5WS0K75649
149,00 zł
Brutto

Dostosowywanie produktu

Nie zapomnij zapisać swojej personalizacji, aby móc dodać ją do koszyka
  • Maks. 250 znaków
    Twoje dostosowywanie:
  • opcjonalne Maks. 250 znaków

Znajdź usługi dla swojego sprzętu

Dostępne opcje usługi zostaną wyświetlone po podaniu numeru produktu i daty zakupu.
Dla podanego numeru urządzenia ta usługa nie jest dostępna.
Ta usługa jest możliwa do zakupienia w przeciągu 90 dni od daty zakupu urządzenia.

Dostępne opcje dla urządzenia o numerze {{ form.productNumber }}:

Okno diagnostyczne

Rozpoznana grupa urządzeń: {{ getNtbType() != null ? getNtbType().name : 'nie rozpoznano' }}

Numer urządzenia: {{ form.productNumber }}

Data zakupu: {{ form.purchaseDate }}

Wyszukano?: {{ search ? 'TAK' : 'NIE' }}

Okres
  • 3 lata
  • 4 lata
Grupa

100% bezpieczne płatności
Porównaj Compare list is full
 

Opis

Dzięki rozszerzeniom gwarancji użytkownicy mogą zmieniać czas reakcji i poziom usług odpowiednio do potrzeb związanych ze wsparciem w sytuacjach krytycznych

Zoptymalizuj swoją inwestycję, przedłużając gwarancję producenta i spraw, by Twój laptop działał dłużej.
Szybszy powrót do pracy dzięki pomocy technicznej na miejscu w ciągu 48 godzin roboczych (w zależności od lokalizacji), jeśli problem nie zostanie rozwiązany przez telefon.

Obejmuje zdalną diagnostykę problemów i wsparcie,
części zamienne i materiały, zarządzanie eskalacją i pokrycie wszystkich komponentów marki Lenovo

Skorzystaj z rozszerzenia gwarancji, aby uniknąć nieplanowanych wydatków, spowodowanych naprawami sprzętu. Przedłużenie gwarancji na produkty Lenovo pozwala zachować spokój i pewność, a przy tym skupić się na tym co najważniejsze, czyli funkcjonowaniu firmy.

Zminimalizuj przestoje i zmaksymalizuj efektywność.


W zależności od zakupionego sprzętu gwarancję można rozszerzyć o usługi na miejscu, w tym także z instalacją przez technika części do samodzielnej wymiany przez klienta. Usługi na miejscu obejmują części i robociznę w siedzibie klienta. Jeżeli Lenovo™ stwierdzi, że problem związany z produktem jest objęty gwarancją i nie można go rozwiązać przez telefon, wyśle na miejsce technika — zazwyczaj następnego dnia. W przypadku gwarancji podstawowej wymiana części CRU (do samodzielnej wymiany) jest obowiązkiem klienta. Można jednak skorzystać z usługi obejmującej instalację wszystkich części CRU przez technika na miejscu.

UWAGA !!!

·        Dokonując zakupu potwierdzasz, że przeczytałeś(-aś), zrozumiałeś(-aś) i akceptujesz Regulamin usługi i warunki zakupów.

Firma wystawiająca fakturę jest zarejestrowana w Polsce i wystawia fakturę podlegającą polskiemu prawu

·        Warunek konieczny. Po dokonaniu zakupu usługi lub grupy usług i otrzymaniu „klucza usługi” (kluczy usługi) warunkiem rozpoczęcia umowy o świadczenie określonych usług jest rejestracja otrzymanego „klucza usługi” na stronie www https://support.lenovo.com/

·        Oświadczam, że wskazany numer seryjny (Serial Number) oraz deklarowana data zakupu produktu dotyczy sprzętu dla którego dokupowane są usługi. W przypadku podania nieprawidłowych danych zakupione usługi mogą być niedopasowane i mogą nie działać, a zwrot „klucza usługi” może być utrudniony albo niemożliwy

Opinie (0)

Brak opinii

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkt dodany do porównania

Korzystanie z naszej Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności